Top 5 voeding voor gewichtsverlies

nadat je bent afgebouwd en opgebouwd naar een gezond eetpatroon, dan weet je dat deze vijf voedingsmiddelen een gezond gewicht behouden en gewichtsverlies ondersteunen.

  1. Frambozen

Frambozen zijn niet alleen lekker, ze zijn een geweldige lever detoxifier. De kracht van de antioxidanten in de frambozen helpt de lever bij het verwijderen van vrije radicalen en toxines die zich ophopen, welke de lever traag maken.

2015-03-11 21.49.48

  1. Komkommers

Komkommers en het sap van de komkommer zijn een tonicum voor het lichaam. Ze helpen reinigen en ze versterken de nieren, versterken de bijnieren, en spoelen de toxinen uit de lever.

  1. Kiwi

Kiwi’s zijn geweldig bij gewichtsverlies omdat ze microvoedingsstoffen aan de verarmde organen door het hele lichaam voorzien. Ze geven evenwicht aan het endocriene systeem, de schildklier, de bijnieren, de thalamus en de hypothalamus, en ze ondersteunen elk orgaan en klier in het lichaam.

  1. Spinazie

Spinazie maakt het lichaam alkalisch, meer dan bijna alle andere groene groenten. Alkaliteit is essentieel voor gewichtsverlies, want als de Ph waarde te hoog is (te zuur) blijven we toxinen in het vetcellen vasthouden, en zullen de toxinen terugstromen in de lever alwaar ze meer stagnatie veroorzaken, en vervolgens belemmert dat weer het gewichtsverlies.

  1. Grapefruit

Grapefruit is ideaal bij gewichtsverlies. Het is rijk aan elektrolyten, calcium en waardevolle minerale zouten die het lichaam helpen om minder spanning te creëren en ondersteunen de gezondheid van neurotransmitters en elektrische impulsen voor de hersenen zodat het hele lichaam beter werkt.

Recept: Komkommer sap

  • biologische komkommers

Je kunt de komkommer in de sapcentrifuge doen en het sap drinken. Doe dit als eerste in de ochtend op een lege maag. Dit eenvoudig sapje heeft een hoge medicinale werking en helpt bij het uitspoelen van toxinen, het lichaam te hydrateren, en zorgt voor energie op celniveau zodat u gedurende de dag kunt functioneren.

Bron